Thursday, March 1, 2012

Lovestory 313 1st Giveaway

Assalammualaikum korang :)
Tadi mase aku tengah blogwalking.Aku terjumpe satu blog nie.lovestory313.Aku bace die punyer entry.Die kate die nak buat first giveaway la.Aku suke tengok senarai hadiah die.Best giler la.Hope dpt la menang.Yelaa kan,tipu la kalau masuk contest tak nak menang.Lagipun contest nie senang jer nak join.Die suruh masukkan banner yg kat atas tu je.Senang bukan?.Ok la aku malas nak tulis panjang-panjang bagai dah.Aku stop sampai sini je la.Hope dapat la menang.

Tagged



Suke?Cepat like ramai-ramai

2 comments:

  1. salam mirul..
    chaiyok2...hihi thanks joint GA ni..=.=


    syieda.

    ReplyDelete
  2. hi mirul . singgah n follow sini ya . :) dari segmen yang sama . good luck ! do visit me too :)
    http://bungajauh.blogspot.com/2012/03/lovestory313-1st-giveaway.html

    ReplyDelete