Monday, February 6, 2012

Photogenic Picture Contest

Assalammualaikum
Pada suatu hari burung-burng berkicauan,Ada yang bekerja,Ada yang bergembira.Stop melalut 
Amirul.Ok kite kembali ketajuk yang atas tu.Nampak tak ada satu banner.Aku kene tagged dengan sorang follower blog aku nie Capital H.Aku bace ada satu contest Photogenic,aku pun tak tahu ape maksud Photogenic tu tapi aku tertarik dengan hadiah kalau aku menang contest nie.Nak tahu apa yang aku bakal menang nie bace la sendiri (Link).Nie kali kedua aku join contest.Before nie aku ada join contest pakai blog lame aku,yang dah hapus tu.Tapi tak menang,aku harap sangat boleh menang kali nie.Yelaa mane ade orang kalau join contest tak mau menang kan?Aku terpikir jugak aku nak masukkan gambar yang mane nak join contest nie.Penng kepale aku memikirkannya.Setelah aku terjah sane,terjah sini last-last aku pilih gambar nie.ak tengok gambar mane.Tengok la kat bawah nie :-



Tagged :-



Suke?Cepat like ramai-ramai

No comments:

Post a Comment